Khamis, 28 Julai 2011

Makan- Makan Bersama Mereka.

Assalamualaikum....
Dah lama tak update blog aku ni..
apa nak jadi ni???
haha.
yang penting hari ini aku nak coret sikit pasal event tengah hari tadi.

Bertarikh 28 Julai 2011, hari khamis aku dan yana dijemput untuk join sekaki jamuan AJK tertinggi MPPU Prauniversiti sesi 2010/2011. haha. tak sangka aku dijemput. Anis yang menjemput aku dan yana. Jamuan ni diadakan di KFC ong tai kim meh. ~ dekat je kot.

aku dan yana pun bersemangat la menuju ke KFC OTK dengan hati yang riang serta perut yang sedang kelaparan.
sampai je kat sana, arinah ( dia pun dijemput juga ) bersama-sama menuju ke tingkat atas restoran KFC tuhh.

Haha. bile naik je... amek kau. banyak plak yang buat jamuan jugak. kelihatan gang Rini sedang lahap makan set chicken chop KFC yang baharu tuhh. haha~ kelihatan jugak Komar bersama kekasih hatinya Hanisa yang sedang makan sepinggan. ~ so sweet.


1st gamba bila sampai kat KFC otk ~ credit la to Arinah (:


bermula lah sesi menjamah jamuan yang disediakan.
setiap orang diberi 2 ketul ayam KFC yang baru digoreng. ~ mantop..
secawan air pepsi yang menyegarkan. ~ masyaallah.
aku, yana dan arinah siap plus lagi makanan.
haha~ aku dengan yana beli lagi burger kat MCd. Arinah ngan aku plus lagi cheesy wedges. ~ terbaik lahh.


aksi aku, saudi dan windi ketika menikmati ayam KFC. ~ yUmmy.... (:


makanan kat jamuan ni juga dimeriahkan dengan spageti buatan Anis yang memang sedap sehingga menjilat garfu.
Tengs to Anis sebab sponsor spageti yang sangat sedap.

Duta KFC ~ Arinah. ~ jd pelayan tak berbayar minah nie. haha.

Menikmati spageti Anis yang sedap tuhh... ~ terbaik.

aku sedang tekun menikmati spageti. ~ jangan kacau sy. haha.


sedap sehingga menjilat garfu kot.

bila dah kenyang, hati pun riang (:


special edit ~ KFC otk ~ 28 Julai 2011. Jamuan Ajk MPPU 2011.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan