Isnin, 3 Oktober 2011

Raffsafastories : Next Top Model .

Salam.
Dah lama tak update blog .
Hahaha .
Apa nak jadi ni ?
Tak kisah lahh, tapi hari ni aku nak update pasal bakat terpendam yang ade dalam diri ini . ececeh .

Bakat terpendam nie ade kaitan dengan dream aku time darjah 6 dulu.
hahahaha . amek kau !
Time zaman hingusan tuhh, aku berangan-angan nak jadi model macam idola aku Tyra Banks .


tetapi, angan-angan aku terhenti setakat itu je sebab bila aku cakap dengan member-member aku, diorang hambur gelak kat aku.
Yelah, aku time tuhh memang lahh tinggi cam galah, tapi gemuk macam tong . Aku pun down gila, terus melupakan angan-angan tu sebab malu ditertawakan.



Tapi, bila aku dah melakukan transformasi pada tahun lepas ( 2010 ) aku mula nak kejar angan-angan aku yang terhenti seketika tuhh. haha .
Walaupun aku masih mempunyai banyak lemak tepu kat badan, aku tak kisah .
Kalau tak dapat jadi model majalah , tv or komersil ke , dapat jadi model untuk tatapan diri sendiri pun jadilah .


2 hari lepas, dengan bantuan Baby DS and adik aku yang tersayang Intan, aku set up satu pre photoshoot. ececeh . . .
Baju, shawl, beg polka also my Teddy sudah siap bersedia.
Photoshoot nie tanpa make up sebab aku tak bape reti nak make up, nak mengharap adik aku, kang jadi badut pulak. so, natural beauty jelah . hahaha . ~ poyo je .


Inilah antara hasil pre photoshoot :


 : Si Muncung .


 : Si Sepet .



 : feel cam model beg sekolah . ececeh .



: mood ~ innocent


 : haha . gadis indie dari Arab Saudi .


 : senyuman Colgate :)


 : safa style .

 : senyum gedik .

 : ily Teddy


: my name is Raff .


: hai . hello . bye .


: again . muncung . suke sangat muncungkan bibir .


: manis kan ?


itu jelah kot gambar-gambar yang sempat dirakam oleh Baby DS.
credit lahh kat intan rayhana .
semua gambar diedit oleh diri sendiri .

: berharap dapat mengejar angan-angan nak jadi model .
  lepas ni kene practice face expression . ececeh .
  layak tak nak jadi Next Top Model ? ~ HAHAHAHA .
  InsyaAllah. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan