Isnin, 30 Mei 2011

Special Fotografi Project : SADO YASUTORA. anime Bleech character

Kebohsanan yang mencapai tahap dewa time2 cuti semester nie menyebabkan aku kurang kerja ( walhal melambak assigment- malas nak buat sekarang )& timbul idea untuk buat projek khas nie ( ceh, poyo siut !!!! )
lalu, aku mengambil kamera burukku yang sudah tersadai lame didalam beg harta karunku.
set up kamera, wardrobe, character & yang penting rambut + xpression.
yeah....
terhasillah character Sado Yasutaro yang pada mulenye aku tak perasaan.
bila post kat fb, member cakap sebijik la.
next year, klw ade kesempatan aku nak join cosplay competition la. ( poyo seyh !!!!!!).

malas nak cakap banyak, kalau ade la yang bace & lihat blog aku nie, sila la perhatikan hasil karya aku yang tak seberapa.

Sekian, Terima kasih :)



nie la character sebenar : Sado Yasutora




Raff safa as Sado Yasutora : facestory




storyface II : Hulk + Sado Yasutora

so, sama Tak???~ mata anda menilai sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan