Jumaat, 18 Mac 2011

OH, K- POP !!!!!

Deria telinga aku telah dipengaruhi oleh lagu-lagu dari KOREA.
oh... K-POP wave telah berjaya menakluki deria telingaku.
Sejak bila?
Entah la.
yang penting, lagu-lagu K-POP ni sedap didengar, fast, ada tarikan tersendiri.
terus aktif semua deria-deria aku yang lain kalau dengar je lagu K-POP berkumandang.
Lagu-lagu yang sedang aku LAYAN HABIS, SUKA HABIS ialah :


BIG BANG ~ TONIGHT.
Lagu ni memang MANTOP.
Aku suka. MV untuk lagu ni pun GEMPAK habis.


MBLAQ~ STAY.
Satu lagi lagu favourite aku buat masa ni.
Mantap. Terbaik lah :)
Syok dengar lagu nie. MV lagu nie pun BEST GILE.




F.CUZ ~ WANNA BE YOUR LOVE
Ini lagu lama kot, tapi aku baru dengar & SUKA.~ hahahaha
Lagu yang menarik.
Gerak Tari untuk lagu nie paling senang aku nak FOLLOW.
Lirik pun tak sarat. :)



SECRET ~ SHY BOY
Lagu ni sangat menghiburkan.
~ hahaha~ mule2 tak suka nak dengar, tapi bila dah dengar berkali-kali ditambah dengan MV lagu nie yang BEST GILE terus aku JATUH HATI.
~ c/o :
SHY SHY BOY
OH..OH.. MY BOY :)




ZE:A ~ ALL DAY
ini pun lagu lama.
tapi baru aku dengar.
yang PENTING LAGU NIE BEST DIDENGAR OLEH HALWA TELINGA AKU.
MV untuk lagu nie pun INTRESTING.
:D


ini sahaja yang ingin aku kongsi.
K-POP Hwaitting !!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan