Ahad, 20 Mac 2011

masih berjuang !!!!!!!!!!!!! ~ tinggal beberapa Jam Lagi

Today is Sunday.
wohoa!!!!!!!!!!!!
hari nie last cuti... ~ oh, tiada lagi bangun lewat, tiada lagi TV 24 hours.
esok " SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH ".
mengharungi hari-hari seperti biasa.
Assignment???
yes!!!!!!!!!
aku masih berusaha untuk menyiapkannya.
Inshaallah, kalau aku KUATKAN SEMANGAT, boleh siap kot sebelum ESOK PAGI.~ hahahaha
ini namanya KERJA GILA.
Padan muka kat diri sendiri.:p
Dah nak masuk sekolah, baru terkial-kial nak buat assignment.
BOOM!!!!!!!!!!!!!
mahu meletup pun ade.
tapi, kene terima lah.
Sendiri buat, sendiri tanggung.
apa pun aku akan terus berjuang untuk menyiapkan apa yang mampu aku siapkan dalam masa yang masih berbaki untuk aku.
Hwaitting, Raff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~ hahahahaaha

















Hwaitting, RAFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan