Isnin, 6 Disember 2010

Assigment OH Assigment ...

aku mencari semangat untuk menyiapkan assigment aku yang bertunggak-tunggak, yang aku longgokkan meja.
lagi 9 soalan bab pemasaran ( peng.perniagaan ), lagi 5 latihan lukisan, kajian lukisan, penyelidikan, lukisan kanvas.
aduh.!!!
banyak kerja aku yang tertunggak.!!!
masih tak dapat idea, ilham nak siapkan lukisan kanvas a.k.a hasil karya pertamaku.
yang ada di benakku hanya gambaran buaian kayu yang tergantung di sepohon kayu besar, suasana yang suram, seorang budak perempuan memegang anak patungnya memerhatikan buaian.
cuak nak lukis gambaran nie kat kanvas. kang tak jadi, mencanak aku nak membeli kanvas baru.
ahhh... lantak la. buat jelah. buruk or cantik, biar cikgu je menilai.
kene siapkan semua assigment sebelum 27/12..
Rafika Safa.. bangun!! jangan malas. cuti nak habis. siapkan assigment.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan